Monday, July 21, 2014

Tips : Kulit Cerah, Gebu & Licin dengan MASKER VIVIX

Assalamualaikum wbt..


Seperti semua tahu, banyak supplement Shaklee yang sangat bagus untuk dijadikan masker selain untuk consume.. Tapi hari ni nana nak cerita pasal Masker Vivix!

VIVIX ni sangat lah bagus untuk kesihatan dalaman dan kecantikan luaran.. Dan untuk nana, of course nana sukaaaa part khasiat untuk kecantikan tuuu =)
Macam nana sendiri, nana jadikan Masker Vivix ni sebagai rutin mingguan nana.. Kadang-kadang nana buat seminggu sekali.. Kadang-kadang 2 kali seminggu.. And apa yang nana boleh cakap, walaupun buat seminggu sekali tapi kesan die memang TERBAIK!

Masa pakai tu memang horor sikit.. Kalau suami balik rumah pun boleh pengsan tengok muka si bini ni ha.. haha.. Tapi lepas cuci, hasil dia macam buat plastoc surgery! ewahhhh overclaim sangat hahahha.. Tapi memang syokkkk weh! Kulit rasa sangat lembutttt.. glowingggg dan licinnnn..

Masker Vivix plus kolagen


masker vivix + kolagen


Bahan-bahannya ialah sedikit Shaklee Collagen Powder.. Amek half je.. Sikit je.. Lebih boleh simpan semula untuk guna next time.. Dan setengah sudu vivix.. Campurkan sahaja sampai sebati, sapu terus dekat muka.. Biarkan dalam lebih kurang 30 minit lepas tu cuci.. Then hasilnyaaaa..

Tadaaaa...




Konfiden je tayang muka langsung tak bermekap walaupun berbedak kan.. Hahah.. Sebab nak tunjuk kulit sebenar lepas cuci masker ni ha.. Even takdela cantik bebenor bak telur dikupas tapi still nana rasa puas hati dengan hasil dia :)

So, buat anda di luar sana yang nakkkkk kulit yang cantik dan sihat, boleh cuba Masker Vivix + Kolagen ni.. And banyak feedback yang nana terima, jerawat pun boleh kecut tau lepas sapu masker vivix  nih.. Nak pakai gitu aje or nak campur kolagen sikit pun boleh.. Tak kesahhhh.. Hasilnya tetap terbaik! :)

Buat mereka yang tidak mempunyai VIVIX tapi still berhajat nak cuba Masker yang super best ni, boleh jugak dapatkan dari nana.. Kebetulan pula bulan ni memang promo vivix! Yay! Harga memang super jimat :)

Kalau ada yang nak beli sendiri tanpa hubungi nana pun boleh jugak.. Anda hanya perlu klik link di bawah ini untuk terus membeli.. Dan kemudian nana akan hubungi anda untuk konsultasi :)


Kalau nak order smbil bersembang-sembang serta dapatkan tips serta konsultasi terbaik dari nana, boleh juga hubungi 

Facebook : Nana Macarona
Whatsapp / SMS : 013-3039242

InshaAllah lepas ini nana akan terus kongsikan tips-tips serta petua mengenai kecantikan di blog ini.. Dan jangan lupa jenguk KEDAI SUPLEMEN nana untuk perkongsian mengenai kesihatan :)

Till then people

Goodnight & Assalamualaikum wbt 


3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...