Monday, July 21, 2014

Spectacular Road to Success #2 Kota Bharu

Assalamualaikum wbt..

Awal bulan haritu nana dan suami telah ke Kota Bharu Kelantan untuk siri kedua jelajah kami ke seluruh Malaysia untuk bertemu anak-anak didik Spectacular.. Dan Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar.. =)




Kami bertolak dari Kuala Lumpur pada Jumaat petang . Mulanya nak naik flight je senang sikit.. Tapi disebabkan penyakit suka buat kerja last minute, haha, nak book last minute pun dah tak boleh.. Plus kami pun memang berhajat nak jalan-jalan cari makan kat Kelantan.. So, naik lah kereta..
Perjalanan yang patut 7 jam jadi 6 jam, entahlah kenapa ye.. Hahaha

sahur lah kami suami isteri dalam kereta

Sesampai je dekat Kota Bharu, terus check in Hotel Perdana.. At first masuk bilik tu macam waaaahh bestnya bilik! Comel dan selesa.. Hilang rasa penat and letih badan =) 
Lepas bersihkan diri and solat, tengok-tengok slide and touch up buat kali terakhir, telan 4 biji Ostematrix, kami pun tidur.. 
Anda Alhamdulillah, walaupun sekejap je kami tidur, bangun pagi tetap rasa segar even perjalanan agak lama dalam kereta.. TQ Ostematrix! ^__^


hotel perdana, kota bharu


Keesokan harinya, hari Sabtu yang dinanti-nantikan. Kelas berjalan di UTMSpace Kota Bharu. Tempat memang selesa Alhamdulillah..

Jom layankan dahulu video Teaser ini



Thank you my dear husband, Master Ahmad Firdaus untuk video yang hebat ini!







sampai termuncung-muncung haha



antara peserta yang tekun menuntut ilmu. Tahniah!



macam garang je. Tahlah. hati baik :D

















penuh penghayatan 


Bakal JUTAWAN MUSLIMAH inshaAllah

Jutawan Muslimah


trademark Shaklee hehe



Alhamdulillah, bersyukur nana kerana semuanya berjalan dengan lancar.. Kesemua yang hadir tekun mendengar dan menuntut ilmu.. Dan Alhamdulillah berkat bulan Ramadhan, hadir pula ke majlis ilmu, Malaikat-malaikat yang sama hadir akan turut mengaminkan doa-doa kita.. Sebab tu nana sendiri suka hadir ke majlis ilmu.. Kerana selain mendapat ilmu, doa ketika dalam majlis ilmu juga antara doa-doa yang mustajab tau =)

Apa pun, nana sangat bersyukur kerana diberi peluang dan kesempatan pada kami untuk berjumpa secara direct dengan anak-anak didik yang selama ini hanya berjumpa di alam maya sahaja.. semoga dengan kehadiran kami di tempat anda akan mengeratkan silaturrahim antara keluarga besar Spectacular dan semoga ilmu yang diberi akan dimanfaatkan sepenuhnya oleh setiap dari anak-anak didik kami..

Kerana datanglah mentor jauh-jauh dari mana sekalipun, kalau ilmu yang diberi tidak diaplikasi dan dimanfaatkan sepenuhnya ibarat sia-sialah segalanya.. =)

InshaAllah selepas ini kami akan ke SELATAN pula.. So orang selatan, get ready untuk MENJEJAK JUTAWAN!

Till then people

Assalamualaikum wbt :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...