Monday, August 24, 2015

Italy, Kami Datang!

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah, semalam nana dapat SMS daripada Shaklee untuk inform bahawa kami bakal menaiki pesawat Emirate Airline pada bulan November nanti untuk ke Italy.. Selama ni dok berangan je boleh naik Emirates huhu Tapi Alhamdulillah finally Allah kabulkan :')

Walaupun ada banyak lagi pesawat murah lain, tapi macam biasa Shaklee akan selalu beri yang terbaik sebagai ganjaran buat kami, SID yang sudah bertungkus lumus untuk buat yang terbaik dalam bisnes.. TQ Shaklee!


Untuk trip kali ni jugak, nana bakal bawa bersama kedua ibu bapa mertua sekali nanti InshaAllah.. :)

Actually waktu trip tu nanti, nana bakal berada dalam 34 weeks of pregnancy.. Tapi nana sangat yakin InshaAllah, Allah pasti akan permudahkan segalanya untuk nana dan baby.. Selalu doa pada Allah semoga diberi kesempatan untuk join trip ke Italy tu nanti dengan sihat dan sempurna.. Baby sihat mommy pun sihat..

And selalu cakap dengan baby, sila beri kerjasama dekat mommy yaa.. Mommy nak bawak baby tangkap gambar depan Colosseum dengan Pisa Tower ni walaupun baby dalam perot je lagi masa tu hihi

Apa pun, hanya pada Allah tempat nana panjatkan kesyukuran ini.. Satu ketika dahulu, tak pernah terlintas di fikiran nana untuk mampu pergi melancong ke luar negara setahun sekali macam ni.. Tanpa perlu keluarkan duit sendiri.. Hotel ditanggung.. Penerbangan ditanggung.. Nak masuk tempat2 best macam Disneyland semua tu pon Shaklee bayarkan..

Kita tinggal bawak diri, baju dan duit shopping je.. Siap duit poket pun Shaklee bagi tahuuu..

Ingat lagi masa trip US tahun lepas.. Masing-masing dapat duit poket sebanyak RM1200 setiap sorang.. Lepas tu, masa di sana pernah sekali kami terlepas waktu makan sebab flight delay daripada LA ke San Francisco.. Tapi dalam bas still kami dapat je makanan.. Dan kami still makan Ketam besar kat tempat kawan-kawan lain makan.. Cuma terskip waktu makan dengan orang lain je..

Guess what? Sampai je Malaysia, Shaklee ganti RM300 pada kami sebab kami skip lunch masa di San Francisco haritu.. Terharu sangat rasa :')


Kenangan makan ketam besar di San Francisco. Makan kaki die je dah kenyang wehhh :")


Betapa Shaklee nak beri yang terbaik sebagai penghargaan kepada kami, para distributor company..

Nana rasa, kalau lah masih bekerja makan gaji, mungkin company lama tidak akan beri layanan terbaik macam ni sekali dekat kami..

Beza dengan buat bisnes Shaklee.. Sudahlah dikira bisnes sendiri sebab income semuanya dapat pada kami.. Kami tentukan sendiri income kami.. Dan income yang boleh diperolehi di dalam bisnes ini ialah INFINITY.. Kemudian company beri pula penghargaan seperti ini kepada kami..

Allahu.. Nikmat apa lagi yang hendak aku dustakan :')

Dan tahun hadapan pula, InshaAllah kami bakal ke Orlando, US.. Yang paling tak sabar sebab kat sana ada Disneyworld terbesar di dunia yeayyyy!!

Haritu masa dekat LA, pergi Disneyland die pun dah rasa syok gilaaa.. Ini pulak Disneyworld.. Memang my childhood dreams cometrue tauuuu :")

Sekarang masa untuk bekerja keras untuk tahun hadapan pulak!

Kalau tahun ni dah bawa mak abah mertua.. InshaAllah tahun depan nak bawa mak abah nana pulak ke US InshaAllah..  So far sekarang 2 tiket ke US dah confirm lepas.. tiket ke 3 dah separuh jalan.. Tinggal lagi 2 tiket je nak skor.. Sebab nana target at least 5 tiket ke International Trip tahun depan :)

Semoga dipermudahkan jalan kami..
Semoga dipermudahkan jalan anak-anak didik kami..
Smeoga dikurniakan rezeki melimpah ruah dan tubuh badan yang sihat..

Actually seronok sangat sebab tahun ni bukan kami je wakil dari Spectacular yg bakal ke Italy.. Anak-anak didik pun join sama Alhamdulillah..

Ini lah yang paling buat kami rasa bersyukur.. Sebab kami nak anak-anak didik kami rasa apa yang kami dah rasa selama ini :)

Moga tahun depan lebih ramaiiiii lagi warga Spectacular akan join trip ke US InshaAllah!

Doakan kami yaaaa <3 p="">

Till then and Assalamualaikum wbt



3 comments:

  1. You one of my idola Master Nana.

    ReplyDelete
  2. senang saya baca blog akak nana,

    best sangat,Salam kenal ...wow...bestnya klu dpt bcuti kat sini,

    read balek ya lake toba tour package

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...