Tuesday, January 13, 2015

Vivix Untuk Kurus

Assalamualaikum wbt

Vivix untuk KURUS? Like seriously.. Boleh ke?

Ni soalan yang selaluuuu sangat nana dapast pasal Vivix hehe Ramai yang tak mempercayai kebolehan vivix untuk membantu anda kurussss..

Wahai kesayanganku, ini bukan cerita dongeng.. Ini kisah benar ye.. VIVIX TELAH MEMBANTU RAMAI DR TEAM SPECTACULAR UNTUK SEMAKIN KURUS.. Tak percaya? Meh nana buktikan dengan gambar.. Cakap banyak pon tak guna lah kalau takde bukti ye tak? hehee





Tengok lah di atas ni.. Ni kisah benar yang terjadi kepada nana sendiri okey.. Bayangkan sebulat bulat tomato mukaku, finally boleh jadi normal balik huhuhu :')

Actually lepas kawen haritu nana memang alami masalah naik berat badan yang melampau.. Tapi tak pulak nana rasa nak ambil supplement untuk kurus.. Sebabnya suka kot badan gemok.. Masa sekolah dulu sekeping macam papan.. So bila badan naik sikit rasa seronok lah..

Tapi rupanya nana syok sendiri Tsskk :'(

Ku sangkakan comel lah badan montel sebegitu.. Tapi rupanya susahhhh weihhhh..

Baju pakai semua ketat.. Dah macam hape je berdiri sebelah suami yang selim river seperti itu dengan badan montel macam ni..

Bila tangkap gambar then tengok balik baru sedar diri..

Sebab tu orang suru CERMIN DIRI selalu!! Supaya tak syok sendiri eheh

Then nak dijadikan cerita, waktu jumpa dengan kakak2 S2U Masters nana, ramai yang bagi tips ambil vivix untuk kesihatan.. Sebelum ni ambil jugak vivix tapi tak konsisten pun..
Nana lebih kepada supplement nak cantik je sebelum ni.. Macam Vitamin C, Vitamin E dan Kolagen serta ESp.. Vivix vivix ni cheq tak layan.. haha

And suprisingly, after two weeks berturut-turut nana makan vivix secara konsisten, antara kesan yang nana dapat ialah

1) Berat badan turun 6kg! TEngok perbandingan dalam gambar di atas

2) Kulit semakin LICIN dan FLAWLESSS.. Ramai tegur kulit nana nampak makin glowing mowing especially bila jumpa dekat luar.. Sampai tak keruan jadinya tau.. *gediks tampo kang*

3) Kulit semakin CERAH SEKATA dan TEGANG.. Well you ollsss.. Vivix ni anti-aging TERBAIK satu dunia.. Memang TAK MUNGKIN lah kalau vivix tak dapat membantu anda untuk dapatkan kulit yang cantik ye..

4) Muka semakin RUNCING.. Yang ni memang ketara.. Ramai yang beritahu nana sebelum ni nana nampak kurus kat badan *ilusi optik..mereka tertipu* tapi muka je bulat tembam.. Haha! Actually nana suka je muka tembam macam ni.. Nampak comel sikit hahahktui Tapi kalau dah itu kesan yang ku terima selepas makan vivix, daku relakan sajooo.. So hampa yang muka TEMBAM and hampa tak suka tu, sila lah ambil vivix ye!





By the way, kesan vivix ke atas kekurusan badan ni bukan nana sorang je yang alami tau.. Tetapi kebanyakkan dari Team Spectacular turut terkena penangan KURUS DENGAN VIVIX

Tengok lah hot mummy kat atas ni.. Beliau merupakan cucu bisnes nana.. Leader dalam Spectacular.. And IBU ANAK DUA.. Yes ibu anak dua.. And can u imagine macam mana gambar tahun 2015 lebih kurus daripada tahun 2014.. Mesti ada sesuatu yang dia ambil kan?

And yes, tak syak lagi VIVIX lah puncanya! hewhew


Yang ini lagi sorang my leader.. Tengok lah transformation beliau.. Dari muka bulat ke muka runcing.. Kulit pun makin halus dan awet muda uolls :)

Dah nampak sendiri kan kesan pada diri kami?

So sebenarnya vivix ni apa dia??


Inilah dia vivix yang hebat itu.. Seksi kan? hehe


Hehe duk pung pang dari tadi lupa nak cerita vivix ni apa dia sebenarnya.. Okey, vivix ni ialah TONIK AJAIB bagi nana.. Minuman kesihatan yang TERBAIK antara semua supplement Shaklee.. Yang membantu ramai orang untuk lebih SIHAT, CANTIK dan berjaya bantu ramai orang untuk kekal sihat dan atasi pelbagai masalah..

Antara kandungan vivix yang menjadikannya terbaik ialah Resveratrol iaitu sejenis plolyphenol yang dipanggil phytoalexin, merupakan sejenis bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai pertahanan tumbuhan tersebut kepada penyakit..

Resveratrol sangat terbaik untuk bertindak sebagai ANTI-AGING.. Ia melindungi kulit serta melambatkan kesan penuaan..

Ia juga sangat bagus untuk meningkatkan tahap 'kolestrol baik' dan melindungi dari kerosakan arteri sekaligus menjaga kesihatan jantung..

Dan Resveratrol terdapat paling tinggi di dalam ANGGUR MUSCADINE.. Anggur paling mahal dan special kerana saiznya yang lebih besar beserta khasiat di mana ia kaya dengan anthocyanins, antioksidan tinggi yang banyak menunjukkan kesan dalam anti-tumor.. So sangat bagus untuk menghalang tumor dari membesar..

anggur muscadine yang jauh lebih besar dari anggur biasa.. sebiji RM100 uolls!


And dalam kesan untuk KURUS, Resveratrol memberi kesan dalam pengurangan LEMAK dalam badan.. Resveratrol membantu dalam mengurang pengumpulan dan menjadi penghalang kepada sintesis lemak seterusnya meningkatkan pengoksidaan asid lemak kerana Resveratrol membantu meningkatkan pengaliran darah yang membawa oksigen ke seluruh badan.. Oleh itu, ianya membantu dalam pembakaran lemak..

Dan untuk pengetahuan anda, Resveratrol membantu memberi rasa KENYANG yang sekaligus dapat mengurangkan keghairahan anda untuk makan..

Ianya terbukti benar sebab nana sendiri dapat rasa selera makan kepada makanan bukan-bukan semakin turun sejak pengambilan Vivix secara konsisten.. Bukan hanya nana yang merasa perbezaannya.. Malahan orang lain turut mengakuinya..


So no wonder lah boleh kurus dengan VIVIX kan? Sebab kandungan utamanya yang hebat iaitu Resveratrol sangat membantu dalam aktiviti pembakaran lemak melalui peningkatan efficiency pengaliran darah yang membawa oksigen ke seluruh badan :)

So kepada anda yang ada masalah KEGEMUKAN, sila lah berikhtiar dengan Vivix.. Kerana memang sangat terbukti berkesan! :)

Buat yang nak dapatkan vivix, boleh hubungi nana

FYI, bulan ni ada promo vivix

BELI 6 FREE 1

Dan kalau beli 1 pun masih dapat harga Special inshaAllah..

Tapi kena hubungi nana personally ya.. Kita discuss apa yang terbaik dan bagaimana nak bantu atasi masalah anda :)

Nana Macarona - 0133039242

Facebook - Nana Macarona

Till then. Jumpa lagiii..

Assalamualaikum!

2 comments:

  1. Geram tengok master nana ni cantik sangat..

    ReplyDelete
  2. Geram tengok master nana ni cantik sangat..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...