Thursday, December 20, 2012

Pagi Jumaat Yang Indah

Assalamualaikum wbt.

Pagi jumaat, 21/12/2012. Syukur kerana kita masih diizinkan bernafas di bumi Allah. Sesiapa yang percaya bahawa Kiamat terjadi semalam maka silalah menyorok di bawah katil masing-masing ya. Tak baik memandai-mandai. Kiamat tu rahsia Allah. Ianya akan terjadi bila-bila sahaja Allah mengizinkan ia terjadi. Kita sebagai makhluk aka hamba yang kerdil ni toksah pandai2 sangat ye. Baik pergi siapkan diri cukup-cukup je =)

Semalam di saat semua orang sebok nak menghadapi kiamat (hihi), nana n my darling mira bersuka ria di salun. Mira dengan baik hatinya membelanja diriku di salun dengan kupon yang dibeli dari groupon kot. Entah tak ingat. Thankyouuu darling.

Jauh sungguh kami menapak ke Kota Damansara semata2 nak pergi cut, wash and blow heeee


kualiti gambar mengecewakan -__-


Anyway, semalam dapat khabar gembira dari my beloved sis, Amoi Heaxa. Congrats sis sebab bakal jadi mummy :) I'm so happy for u :') Seronok tengok orang bunting pelamin ni. Macam comel je. Me? So far belum ada rezeki.

Perasaan ingin menjadi ibu dah lama ada, sejak awal perkahwinan lagi. Cuma mungkin belum ada rezeki. Semua tu kerja Allah kan? He knows better. Tapi tak dinafikan sedih tu memang ada especially time redflag. sobs

But its okey. Yakin dengan ketentuan and kuasa Allah. When the time comes, MIRACLE HAPPENS! :')




..........................................................................................



sebak.


Okey lah korang!

Till then

Salam =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...