Monday, April 25, 2011

Final Exam

Final exam kali ni aku rasa sangat berserabut
bukan berserabut sebab banyak sangat study
berserabut sebab aku MALAS sangat nak study

*nanges*

But then bila dah sampai hujung hujung study week ni barulah semangat study aku datang berkobar2
1st sebab aku nak naikkan pointer sem ni
(kecewa asal aku x pikir menda ni 2 weeks ago T__T)
2nd sebab ade orang janji kalau dapat gud result nak bagi hadiah besh2.yippie!
3rd sebab aku excited nak bela arnab.hihi
even arnab tu x amek lagi, ade kat kakcik, tapi aku dah excited siap plan belikan katil lagi untuk NUNU
NUNU tu nama bakal arnab aku ye.

Papepon banyak job yang terpaksa aku korbankan demi final exam kali ni
banyak job mekap terpaksa aku tolak
sesungguhnya aku tidak merelakannyaaaaa
sobs
tapi xpela sebab bagi aku study will always be my priority
aku nak jadi QS yang berjaya and Make Up artist yang tercomel tersohor.

*Tarik nafas sambil menghela dengan panjang*

Oleh itu, kepada sesiapa yang saye terpaksa tolak job make up tu, saya mintak maaf la banyak2
bukan sengaja
harap difahami ye
macehhh ^^

Ok la nak sambung study
*tak tahu la kenapa even time study pon otak ade je terfikir nak buat bisnes tu la bisnes ni la, saya memang gila duit bisnes!

Wish me luck in my final exam!

go macarona go!

daaaa


p/s:ape yang paling buat aku gembira dan bersuka ria is, berat badan dah turun sket.berkat diet-konon-padahal-malas-nak-keluar-rumah-beli-makanan.
yeay!
sekarang dah dapat bentuk badan ideal. cewahh~ 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...