Monday, March 7, 2011

mengumpul duit dengan heartbeat!

Hello korang!
hope semuanya sihat2 lah ye.
sekarang musim panas, so kena banyak minum air supaya muka tak kering and tekak tak sakit
^^
by the way, aku ade something interesting nak share dengan korang
korang penah dengan tak pasal heartbeat?
ala macam yang kat belah kanan blog aku ni.yang ade leb2 tu..
i admit it that i am not a serious blogger
bukak blog pon kalau rase nak bukak
update blog pon kalau ade gambar make up nak upload
heeee
but then aku rase macam why not kalau aku try berblogging jugak
best what.at least ade tempat aku nak membebel kalau dok sorang2 kat rumah :D

Okey dah! melalut sampai ke zimbabwe dah peginye nih.haha
back to the topic, pasal heartbeat ni.
haritu aku adela pegi jenguk2 blog sorang blogger yang femes giler ni
which is cik epal
she did mentioned about HEARTBEAT






Klik atas ni



dengar kate boleh dapat duit banyak2 even traffic tak kencang
memang sesuai bebeno la dgn aku yang blog pon tak berape nak dikenali, traffic nak kencang apetah lagi.sobs



Then guess what?
aku baru buat beberapa hari yang lepas and now aku dah earn rm200!
gile beb! aku teruja nu siyes teruja! huhu



So kepada korang korang yang nak dapat duit even tak yah buat pape pon silalah pasang 









selamat mencuba :)




3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...