Monday, December 13, 2010

Perkhidmatan Make Up dan Facial Treatment dengan harga yang berpatutan!

Assalamualaikum w.b.t.. dan Selamat Sejahtera

hye all!
I really need your attention for a while..i am not selling you things..but i am offering you my services and talent..actually kat sini saya nak buat a little bit promotion on my services..Selama ini saya menjalankan perniagaan ini secara kecil-kecilan disebabkan oleh barang yang tidak lengkap serta keyakinan diri yang masih di tahap rendah.Namun atas sokongan dan dorongan dari banyak pihak, saya ingin mengembangkan lagi bakat yang dikurniakan ini dengan sebaik mungkin..InsyAllah..;)

I am not saying that i am great enough in my work but i promise the best of my special for all of you that interested in my services.Basically,saya menjalankan perkhidmatan facial dan make up untuk sebarang majlis sama ada dinner mahupun bertunang..bridal make up?? hurmm..actually saya agak yakin dengan kemampuan diri..namun saya rasa pengalaman dan bakat yang ada belum cukup tinggi untuk pergi sejauh itu..tapi sekiranya ada yang percaya dengan kemampuan diri saya, its my pleasure..;)

Harga-harga yang dikenakan bagi setiap sesi pula amatlah berpatutan.Malah lebih berpatutan serta murah jika dibandingkan dengan perkhidmatan yang dikenakan di salun mahupun spa.Harga istimewa akan diberikan kepada pelanggan sebagai tanda penghargaan yang tidak terhingga dari saya..;)

Untuk pengetahuan anda, saya tinggal di Shah Alam Selangor.Oleh itu pelanggan yang tinggal di Lembah Klang amatlah dialu-alukan.Namun begitu sesiapa yang tinggal du luar Selangor masih boleh mendapatkan perkhidmatan saya.Anda jugak boleh datang ke tempat saya dan semestinya harga yang dikenakan sedikit murah jika dibandingkan sekiranya saya akan ke tempat anda.Dan berita baik kepada gadis-gadis cantik di luar sana...harag boleh dirunding dengan kadar yang berpatutan..;) Sebarang pertanyaan mahupun urusniaga anda boleh hubungi saya di talian-0133039242..(hanya untuk pelanggan sahaja.sesiapa yang tidak berkenaan tidak akan dilayan---AMARAN KERAS!)

Pengalaman dan kemampuan serta bakat saya masih setahun jagung.Tapi saya amat berharap agar diberi kesempatan dan peluang bagi membuktikat kemampuan diri..Kepercayaan dan sokongan anda semua amatlah saya hargai..hanya tuhan mampu membalasnya..;)


tangan berseni..cewah..;D

Bagi menjaga kualiti, saya hanyalah menggunakan bahan serta alat solekan yang dijamin selamat untuk digunakan.Saya menggunakan bahan solekan yang bermutu tinggi serta menjamin kepuasan hati pelanggan.Antara produk-produk yang saya gunakan adalah daripada jenama Mac, Bobbi Brown, Cybercolour, Lancome, Maybelline, Loreal, Revlon, Definite, Secret, Elianto, Za dan Bloop.




cantikkan semua colour dia? heheee ;)

*************************

Seperti yang saya telah gembar gemburkan di atas, saya juga ada menjalan perkhidmatan facial yang sangat berpatutan.Pendek kata memang susah lah nak dapat harga macam ni kat tempat lain..hehe
Perkhidmatan facial treatment yang saya tawarkan merangkumi cleansing, scrubbing, massaging, and masking.
Bagi perkhidmatan facial, saya mengunakan produk yang bermutu tinggi dan dipercayai bagi menjamin kepuasan pelanggan.Saya menggunakan produk daripada jenama Terra Ayu dan St Ives.Umum mengetahui betapa berkesan produk St Ives bagi kulit wanita asia.Disebabkan itu saya berani menggunakan produk ini sebagai bahan bagi rawatan wajah/facial treatment.

Selain daripada itu, saya juga ada menggunakan produk berjenama Terra Ayu.Produk ini merupakan produk yang baru saya temui dan hasilnya amatlah menakjubkan dan setakat ini, semua pelanggan yang telah menggunakan produk ini amat berpuas hati.

Saya menggunakan Papaya Terra Ayu Scrub sebagai scrub, Yoghurt Milk Mask sebagai mask, Sensual Blended Massage Oil Terra Ayu sebagai massage oil, St Ives Appricot Scrub, dan St Ives Mineral Clay Firming Mask.

Melakukan facial sekerap 3 kali seminggu amat lah penting terutamanya bagi wanita.Ini kerana kita perlu menyingkirkan sel-sel kulit mati di wajah dan leher untuk mengelakkan kulit menjadi kusam dan tidak sihat.Selain itu, Rawatan urutan yang terkandung di dalam keseluruhan rawatan facial amatlah penting bagi memastikan kelancaran perjalanan darah dan seterusnya mengelakkan wajah kelihatan pucat dan tidak berseri.
Berikut merupakan produk-produk yang saya gunakan di dalam rawatan yang saya tawarkan ini.




Harga Biasa


1. make up for trial-RM40
2. make up for dinner/majlis rasmi/function/bridesmade-RM55
3. make up pertunangan-RM90
4. facial treatment-RM30
5. facial treatment (student only)-RM25


Harga promosi(terhad!)


1. make up for trial-RM30
2. make up for dinner/majlis rasmi/function/bridesmade-RM45
3. make up for pertunangan-RM70
4. facial treatment-RM25
5. facial treatment (student only)-RM20


Sebarang pertanyaan mahupun tempahan anda boleh hubungi saya di talian : 013-3039242
ataupun boleh hubungi saya di facebook saya : nana macarona/facebook.com

cepat ambil kesempatan ini sementara harga promosi terhad ini sedang dijalankan..;) sebarang sokongan serta kerjasama dari anda amatlah saya hargai dan sekiranya diberi peluang saya memberi jaminan servis yang terbaik untuk pelanggan yang saya sayangi sekalian..;)
My sincere thanks and appreciation to you for your support and i endevour to deliver best quality and services to you always .May you find abundance of wealth, good health and happiness always..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...