Monday, December 13, 2010

500 viewers in less than 4 hours!

Assalamualaikum w.b.t..

first skali saya nak ucap ribuan jutaan terima kasih la kepada viewer-viewer yang sudi menjenguk blog saya yang tidak seberapa ni..hee..series terharu beb! hee

Syukur alhamdulillah siap jugak blog ni akhirnya..actually memang dah lama nak buat blog pasal bisnes saya ni..tapi disebabkan kerana kekangan masa yang amatlah sangat menjadi batu penghalang maka selepas ditangguh beberapa lama siap jugak blog ni..And and and..specially thank to cik JIBAH MIDORI yang sudi tolong saya design-design blog ni.sudahlah rabun..buta it pule nana macarona ini.cis cis.

So..kat sini lagi skali nak buat promotion..kepada sesiapa yang berminat untuk make up and facial treatment boleh la contact saya ye! contact num ade kat sebelah kanan blog ni...:)

actually ramai yang mintak saya post gambar2 model or customer yang sy dah mekap..bukan tak nak.tapi sebab before ni kalau mekap orang tu macam tak amek gambar sangat lah..kalau ade pun dekat tuan punye badan yang kena mekap..nak cari balik satu hal pulak kan..huhu

So jangan risau gundah gulana segala.saya akan amek beberapa orang kawan dan kakak saya sebagai model untuk make up saya nanti ye.,.heeee ;)lagipun saya tengah tunggu gambar-gambar dari kak intan iaitu customer saya yang telah dimekap pada hari sabtu yang lepas..nanti dah dapat saya akan terus upload laju-laju! 

Akhir sekali saya nak ucap terima kasiiiihhhhh banyak-banyak kepada semua yang view..and yang bestnye dah ade orang tanye and book untuk service saya ni..Alhamdulillah..;)
Dannn dannnn dannnnn sebenarnye...terima kasiihhhh byk2 jugak dekat kakak saya, dan kawan2 yang susah payah promote blog ni kat fb memasing.memang la rase sangat terharu smpai nak makan sushi king! hee takdela.

saya harap anda semua akan terus menyokong saya pada masa akan datang..hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa baik kalian semua..i sayang u olssssss tawww! 

nantikan gamba2 model saya yang cantik lagi tiut miut tu nanti ye..tungguuuuuu...;)

5 comments:

  1. hye.. cumella awk.. sudila folo sye blik ekk.. huhu http://www.myboolat.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. fahmy:thank u..;)

    farra:awk pon cumel jugak..hee..baik..;)

    ReplyDelete
  3. eyh2.. ade name aku laa.. *bangge2* hahahaha.. tahniah nana.. smoge bisnes ko tros success.. t bley bukak kedai..hek3..^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...