Sunday, August 12, 2018

INSPIRASI SPECTACULAR - TARGET RM500, DAPAT 4-5 KALI GANDA LAGI BANYAK WITH SPECTACULAR!

Hi & Assalamualaikum wbt korang..

Di hari yang berbahagia ni, nana nak kongsi dengan korang kisah inspirasi salah seorang anak didik Spectacular nana yang sangat hebat iaitu Rohaidah Jamal aka Kekda ❤️







Beliau merupakan first level nana sendiri.. Dan Alhamdulillah sekarang berada di rank SR SUPERVISOR dengan sangat cemerlang..

Waktu NC haritu. Kekda dan kakpid (kakak merangkap downline kekda) adalah antara 18 penerima award NC daripada berjuta SID satu malaysia Alhamdulillah..

Semoga kisah kekda memberi inspirasi kepada semua untuk terus bersemangat untuk berjaya dalam apa juga yang anda lakukan..

Jom doakan semoga dipermudahkan Kekda untuk rank up COORDINATOR pulak bulan ni aminnnnn ya rabbal alamin ❤️

———————————

Kekda kenal Shaklee dah lama dah.Since 2013 dah start makan Shaklee and dah amalkan Shaklee secara konsisten start pregnantkan anak pertama pada tahun 2014.

Start bisnes Shaklee pulak waktu pregnantkan Althaff tahun 2017.Waktu tu Kekda memang tengah cari new business untuk dicuba.

Kekda memang peniaga online tegar since 2011. Dah macam macam jenis business Kekda cuba. Syokkkk dapat extra income ni. Duit sentiasa masuk dan Alhamdulillah jarang ada masalah kewangan walaupun waktu zaman belajar.

Tapi lama kelamaan rasa bosan sebab duit yang masuk tu kadang kadang Kekda terover guna sampai tak de modal nak beli stok barang. Niat nak cari extra income tapi kadang kadang kena guna duit gaji pulak untuk beli stok. Kadang kadang kena pinjam duit suami jugak. So hilang nikmat cari duit tu.

Dan waktu tu jugak Kekda mula follow Master Nana Macarona rapat rapat. Dia selalu cerita kejayaan dia dengan Shaklee dan palinggggg best waktu tu bila dia kata BUSINESS SHAKLEE TAK PERLU MODAL! TAK PERLU BELI STOK! Wauuuu, inilah yang Kekda cari!

Alang alang tengah pregnant tu, Kekda pon terus jadi ahli untuk dapatkan harga murah beli supplement SET KEHAMILAN. Niatnya sambil consume sendiri, nak dapatkan duit tepi dalam RM 500 sebulan pon jadilah.

Bila dah join Shaklee, tetiba Kekda ubah fikiran. Kekda tak nak la dapat RM 500 sebulan, sebab rupanya dalam SHAKLEE ni nak dapat RM 50,000 sebulan!! Orang lain boleh dapat RM 50,000 kenapa aku nak aim RM 500 je!!

Jadi Kekda tekad, Kekda kena berjaya! Kena cepat cepat rank up! Kena komited dengan Shaklee. Kena bina impian besar! Kekda jadikan anak anak sebagai push factor terbesar dalam hidup Kekda.

Kekda tak nak anak anak Kekda rasa tak selesa membesar di zaman yang semakin maju ni. Kekda nak sediakan pendidikan terbaik, sediakan perlindungan terbaik dan Kekda nak anak anak terima yang terbaik dari Kekda. I will work harder for their future.

Dan Alhamdulillah, selepas 1 tahun 3 bulan buat bisnes Shaklee semejak Mei 2017 Kekda dah berjaya capai

💜Bonus RM 22,800 sepanjang dengan Shaklee
💜Bonus 4 angka setiap bulan
💜Lahirkan lebih 10 orang pemegang bonus 3&4angka
💜Set up interior rumah baru dengan bonus Shaklee
💜Menerima Star Achiever Award pada Shaklee National Convention 2018 kerana kekal effective sebagai leader.



Alhamdulillah sangat bersyukur dan Kekda takkan berhenti berlari dalam business ni.

Segala kejayaan ni takkan berhasil tanpa bantuan my beloved mentor Master Nana Macarona, founder Spectacular Empire yang sangat supportive dan guide me in every step. Jugak untuk suami yang tak henti beri sokongan, keluarga, my team Milyunir yang sangat hebat. Tanpa Milyunir dan Spectacular tak mungkin Kekda berada di level ni.

Dalam Spectacular Kekda rasa sangat bertuah. Dinaungi oleh seorang Jutawan Muda yang sangat sangat bersemangat untuk bantu lebih ramai anak muda berjaya dan kaya. Sentiasa ingatkan Kekda tentang kelebihan menjadi muslimah yang baik dan berjaya.

Dan bukan sekadar cakap je, dalam Spectacular jugak, Kekda dapat ilmu ilmu marketing luar biasa, belajar teknik kuasa minda yang sumpah Kekda tak pernah tahu selama ni. Allahuakbar, sangat beruntung menjadi salah seorang dari ahli Spectacular. Ilmu dunia, akhirat sama ditekan. Kejayaan dunia akhirat sama dikejar :')

Terlalu banyak lagi yang perlu Kekda usahakan di dunia ni untuk keluarga, masyarakat dan agama. Doakan Kekda terus kuat dan berjaya dalam Shaklee. Master Coordinator In Sha Allah akan menjadi tittle Kekda suatu hari nanti.

——————————


To kekda, mami always bangga dengan pencapaian kekda. Mami yakin kekda sangat mampu pergi dengan sangat jauh dalam biz ni inshaAllah..

Teruskan melangkah dan perjuangan habis habisan 💪🏻💪🏻

Terima kasih sebab sudi pilih mami sebagai mentor. Dan setia berjuang di sisi mami demi memajukan Spectacular yang kita sayang ini ❤️

All the best kekda & Milyunir!

Untuk korang yang berminat nak bina kejayaan bersama2 dengan kekda, dan automatically berada di dalam team Spectacular, boleh hubungi beliau ya..

Facebook : https://www.facebook.com/rohaidah.jamal
Whatsapp kekda : 📲 013-6561690
Atau korang klik je link ni : www.wasap.my/60136561690

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...