Monday, September 14, 2015

Peluang Menikmati Percutian Percuma 4H3M ke BANGKOK

Assalamualaikum wbt :)

Apa khabar readers? Alhamdulillah sepanjang bulan ini banyakkk sangat-sangat khabar gembira dari company buat kami semua. Antaranya ialah peluang untuk menikmati PERCUTIAN PERCUMA selama 4 hari 3 malam ke BANGKOK, Thailand!

Well, ini bukan percutian biasa tau. Ini percutian 5 bintang yang sangat lah eksklusif dan semuanya ditangguh FREE oleh company :)



Sebelum itu, jom kita layankan video yang super best ini yang Shaklee prepare untuk ANDA, bakal penerima trip percuma 4 hari 3 malam ke BANGKOK ini


BEST KANNNNNNN ^_________^


Actually, nana nak kongsi berita baik ini dengan anda semua walaupun anda BELUM pun bergelar Shaklee Independent Distributor sebab even anda baru je join Shaklee bulan ni pun, kalau anda meet requirements yang Shaklee offer, anda tetap layak untuk dapat trip percuma ni tau..

And requirements dia pun sangat lah mudah sampai iolls pon jeles :")

Imagine lah, sekarang ni dah lah ekonomi tengah tak berapa mantap.. Nak bercuti ke luar negara pakai duit sendiri alahaiiii tak bestnya kan? T____T

Tapi kalau anda join Shaklee dan anda sungguh-sungguh buat bisnes, anda berpeluang dapat ikut trip 5 bintang ini, siap boleh kumpul duit shopping sendiri tanpa usik duit simpanan yang sedia ada!! Wowww best kan? 


Anda hanya perlu join Shaklee, buat bisnes betul2 ikut cakap mentor dan naik Supervisor serta maintain efektif dalam tempoh 4 bulan bermula daripada bulan September 2015 sehingga April 2016..

Dan, anda bakal layak untuk dapat TRIP PERCUMA ini :)

Nak naik Supervisor susah ke?

Bagi nana sangat lah mudah dan ada tekniknya yang nana yakin kalau anda follow betul2 apa yang bakal nana ajar nanti, mudah sangat-sangat setakat nak naik Supervisor tu..

Lagi best sebab apa tau? Sebab kalau anda join Shaklee dan aim untuk ke TRIP PERCUMA ini, secara tak langsung anda bakal berjaya kumpul duit poket sendiri tanpa anda perlu usik simpanan sedia ada pun..

Bonus untuk seorang Supervisor ialah RM2000++..

Bayangkan andai anda join Shaklee pada bulan ini, dan anda terus naik Supervisor.. Nak layak dapat trip ini hanya perlu skor 4 bulan sahaja efektif.. Bermaksud RM2000 x 4 = RM8000!

Dalam anda buat bisnes ni sebab nak follow trip percuma 5 bintang ke BANGKOK, tup2 anda berjaya kumpul RM8000 duit poket untuk buat shopping dekat sana nanti.. Best kan? heheh

Itu baru Supervisor tau.. Buatnya dalam tempoh 8 bulan ini anda berjaya naik ke rank yang lebih tinggi, for sure lah bonus semakin BESAR! Aummm bestnyaaaaa

So, tawaran ini sangat lah sesuai buat mereka yang SUKA MELANCONG dan nak cari SIDE INCOME :)

Nak 1 anda dapat 2. Nak pergi melancong, tapi anda dapat simpan RM8000.. Nak cari side income, tiba2 dapat melancong free. hehe Bestnyaaaaa <3 p="">
So faham tak sekarang kenapa nana jeles sangat dengan korang semua? hehe.. Sebab nana zaman dulu2 naik Supervisor tak delah dapat tawaran best2 macam ni.. Tapi takpe, nana sudi nak bantu kalau ada yang benar2 berminat nak grab tawaran istimewa ni..

Jom hubungi nana untuk berbincang dan planning yang terbaik.. Nana akan tunjuk ajar yang terbaik buat sesiapa yang nak berjaya dalam bisnes, sekaligus grab peluang istimewa untuk dapat TRIP PERCUMA 4 hari 3 malam ke BANGKOK ini ^___^

======================
Your Trusted Business Mentor,
Master Nana Macarona
Founder of Spectacular Empire
013-3039242
======================

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...