Thursday, September 25, 2014

Testimoni Kolagen Nana

Assalamualaikum wbt

Semenjak promo Shaklee Collagen Powder ni, memang ramai sungguh yang ambil kesempatan untuk ambil kolagen dengan konsisten, termasuk lah diri nana sendiri..
Nana sendiri memang boleh rasa perubahan yang besar pada diri nana semenjak nana konsisten ambil kolagen sejak awal bulan ini..
Sebelum ni pun actually memang nana ada ambil jugak kolagen, cuma tak ada lah konsisten macam sekarang kan.. Since harga memang sangat jimat nih, memang semua pakat tak lepaskan peluang lah untuk grab kolagen bagi kegunaan sendiri even untuk SID sekalipun hehe

Dan di kalangan pelanggan nana juga, permintaan kolagen sangat lah tinggi.. Sehinggakan dalam masa sebulan ini sahaja, jualan kolagen dalam group Spectacular hampir mencecah ratusan kotak.. Alhamdulillah!
Kami sangat gembira dapat berkongsi kebaikan produk-produk Shaklee dengan customer tersayang :)

So, harini nana nak kongsikan sedikit testimoni diri nana sendiri serta mereka-mereka di bawah organisasi Spectacular setelah menggunakan Shaklee Collagen Powder dengan konsisten..

before

Ini ialah nana yang SEBELUM mengambil Shaklee Collagen Powder.. Kalau tak silap nana ketika ni umur mungkin 21/22 tahun..
Waktu ni student.. Memang tak ambil apa-apa supplement..
Skincare apa pun memang tak pakai..
So kulit nana ketika ni agak KUSAM, tona kulit tak sekata dan agak gelap

Tetapi Alhamdulillah, setelah hampir 2 tahun nana consume produk-produk Shaklee dan semakin konsisten terutamanya dengan Shaklee Collagen Powder, nana dapat lihat perubahan yang besar pada diri nana..

Testimoni kolagen

Dahulu kulit kusam dan gelap.. Perlukan mekap yang tebal untuk menutup cela tetapi masih nampak kusam..Sekarang Alhamdulillah, sudah tak perlukan mekap tebal-tebal.. Lebih mudah nak ambil wuduk :)

Testimoni Kolagen

Dulu mekap mesti kena tebal.. Sekarang less is more :)

Testimoni Kolagen

Ada yang pernah bertanya pada nana sendiri apa rahsia kulit nana nampak sihat dan flawless.. Dan ini lah rahsianya.. Shaklee Collagen Powder :)


Testimoni Kolagen

Dan jangan tak tahu, pengambilan supplement yang konsisten seperti VIVIX + KOLAGEN bukan hanya membantu mencantikkan kulit.. Malahan menguruskan muka yang tembam juga heheh


Anda nak lihat sahaja kah perubahan demi perubahan yang nana serta mereka yang lain alami? Kalau anda nak turut sama alami perubahan yang hebat, sila dapatkan Shaklee Collagen Powder pada bulan ni selagi promosi masih berjalan..

Dan semestinya ada yang EXTRA menarik untuk anda ^^

Tetapi kalau anda tak kisah kulit anda KUSAM, BERMINYAK, GELAP, BERJERAWAT, TEMBAM MELAMPAU, then anda boleh abaikan tawaran nana ini :)

Your trusted SID,
Nana Macarona
013-3039242
Facebook Nana Macarona

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...