Friday, September 14, 2012

Perhatian Perhatiaaannnnnnnn!!

Assalamualaikum wbt

Hye korang! siapa belom tidur tak payah angkat tangan, tapi jom baca entry penting nana nih okey. hehe

Actually nana ade special announcement nak buat hari ini..Macam semua orang sedia maklum, nana ada menjual supplement untuk kulit dan kesihatan iaitu Vitamin C dan Vitamin E. Alhamdulillah dah masuk 2 bulan nana menjual supplement yang sangat bagus ni, dan syukur sangat-sangat feedback yang nana terima teramat lah memberansangkan..Most of my customer semuanya berpuas hati..And ramaiiiii yang repeat order dengan nana lepas rasa sendiri keberkesanan supplement jualan nana ini..Thank you sooo much! :')

Apa-apa pun, suka nana nak ingatkan bahawasanya jangan sampai taksub mengatakan bahawa supplement nana ni yang menyembuhkan masalah2 kulit anda semua. Sesungguhnya hanya dengan izin Allah SWT lah, maka berkesanlah supplement ini untuk korang semua :)

Tapi nana still masih belum berkongsi dengan umum BRAND supplement jualan nana ni kan? Actually kebanyakan customer yang bertanya kepada nana semua DIBERITAHU brand supplement jualan nana ni sebab nana tak kan pernah berselindung ape2..cuma nana tak nak orang lain salah faham cakap nana jual fake produk ke ape kan.

So...dengan lafaz Bismillah nana nak announce yang selama ini produk yang nana jual ialah brand shaklee
Nana tak pasti korang semua pernah dengar atau tak mengenai produk ini..Tapi nana yakin and percaya ramai yang memang yang familiar dengan jenama ni sebab jenama ni memang femes :)

Untuk pengetahuan semua, nana adalah pengedar sah Shaklee and ID nana ialah 893893 :)





Soooo..untuk semua yang rasa ragu2 dengan jenama supplement jualan nana, tak perlu rasa macam tu lagi okey sebab jenama ini memang sudah terbukti berkesan, halal dan selamat ke atas kebanyakan customer nana..:)

Untuk pengetahuan semua jugak, nana bukan sahaja menjual Vitamin C dan Vitamin E tetapi juga semua jenis supplement under shaklee..Semuanya akan nana kongsi dengan anda semua dari semasa ke semasa k..Semoga perkongsian nana ini akan membawa manfaat kepada kita semua. Amin :)

Untuk sesiapa yang berminat membeli supplement vitamin c, vitamin e atau lain2 ataupon sesiapa yang mempunyai sebarang pertanyaan boleh la pm nana kat fb nana macarona ataupon sms/whatsapp/viber/line 013-3039242

Till then, Goodnight! <3 p="p">

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...