Sunday, May 8, 2011

Make Up Dinner Kak Anis

Hye Assalamualaikum w.b.t

Habis je paper pagi tadi menandakan aku ade lagi 1 je paper untuk final exam kali ni

nak happy sangat pon tak elok orang tua-tua cakap sebab azab tak betol2 habis lagi

so bagi meraikan kegembiran aku sempena 80% menjelang tamatnya final exam, so petang tadi aku pon pegila mekap orang

*poyo giler oi*

okeylah, kali ni make up kak anis which is lecturer dekat kos farmasi UiTM
mase mule2 dapat tau cuak jugak. nak panggil puan ke kakak ni
then bile kak anis pon bahasekan diri 'kakak' maka saya pon lega dan gembira.
:)

Gambar before make up tak amik la pulak sebab kak anis cakap segan
so, sy pon terpakse la curik dari fb beliau
*mintak izin ye kak anis*


ni anak kak anis yang sangat comel
besar nanti mesti hensem
gerenti!
hehhe

ok, ni gamba kak anis after make up
well, biase la pakai camera hp je
so kualiti gamba tu memang la tak berpa nak mega kan



and 


as usual

Mak andam terlampau ni pon nak jugak tepek gamba die

:D



subang pakai kat luar tudung! 

hahah

ok la 

xde idea nak bebel panjang

bye korang!

:)

oh ya, balik dari make up kak anis tadi aku tibe2 rase macam kosong je hidup

cewah

xde ah, bosan gile sebab xde sape kat rumah

so aku pon main mekap2 utk penohkan mase yang tak berapa nak ada.




:D

so sesape berminat nak belaja make up meh la blja dengan saya

:)

*kejap 'saya' kejap 'aku'..keliru identiti betol.

ok bye!


3 comments:

  1. hmm... bestnye kalau kulit sy x alah make up... hahaha...

    ReplyDelete
  2. yeke..kalau mcm tu pakai mekap yg sesuai dgn kulit :)

    ReplyDelete
  3. hahaha... takot laa... penah kne marah doktor... allergic cam kne chicken pox.. huhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...