Sunday, February 20, 2011

hmmm!

kadang kadang dalam hidup ni kita rasa kita dah buat yang terbaik untuk diri sendiri
tak pernah kacau orang
buat sesuatu yang kita suka
nak cari income
buat ape yang kita minat
tapi ade je orang yang akan tak puas hati
ade je yang akan kritik dan benci
even kawan sendiri
kita tak harap pon orang sokong buat banner
even tak mintak duit sesiapa pon
kalau pon tak nak sokong,tak payah la cakap ape2
tak mintak pon korang buat banner segala
tapi kenapa ada je yang selalu sakitkan hati orang lain
pelik la
tak kan tak sedar kot ape yg dicakap tu kecikkan hati orang lain ke tak
sesiapa yang tak tahu situasi tak tahu penderitaan dan kesusahan orang lain tolong la jangan cakap pape
happy ye dapat sakitkan hati orang lain?
macam ni kawan?
sebab selama ni aku rase aku jarang nak laser-laser tak tentu pasal
tapi kenapa ade je manusia yang suka cakap tak pikir perasaan orang lain?
sedih dan kecewa
tapi takpe..
Allah tu ade..
mungkin tak patut jadi baik sangat kot
sebab nanti orang pijak kepala
bila aku susah ade orang tolong ke?
tapi orang selalu expect aku akan sentiasa bermurah hati dengan orang lain
aku pon bukan senang sangat
dah la pinjaman biasiswa segala takde
consider la sama
ada pulak yang depan bukan main baik
belakang kutuk kaw2
kalau kau nak kutuk orang macam tu,baik tak payah tunjuk manis mulut depan-depan
kadang kadang benda2 macam ni buat aku putus asa dengan FRIENDSHIP
seriously!

i would rather live alone than having friends who always stab me from the back and make use of me

luar memang orang selalu nampak aku happy.dalam hati ade siape2 tahu?
well..this is life..

sorry la.selalu guna blog ni untuk bisnes.tapi hari ni jadi diari lak.
haha

mood:sedih sangat and tak ade mood langsung


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...